Naše produkty sa týkajú 2 veľkých vyhľadávacích systémov, ktoré tvoria drvivú väčšinu domáceho reklamného truh. Poďme si porovnať výhody jednotlivých systémov.

Dĺžka reklamných textov

Dĺžka textov na Facebooku môže byť až do 135 znakov, oproti 70 znakom v Google.

Obrázok

Facebook umožňuje nahrať k Vášmu reklamnému textu aj malý obrázok, ktorý sa zobrazí spolu s textom. Skvelý spôsob ako zobraziť Váš produkt alebo logo.

Okamžitá účinnosť

Vaša reklama bude mať okamžitú účinnosť a bude aktívna takmer ihneď po spustení.

Cielenie

Facebook umožňuje lepšie cielenie kampane než Google. Môžete rozhodnúť komu sa kampaň zobrazí a komu nie na základe veku, rodinného stavu, záujmov, jazyka alebo vzdelania. Ak chcete zacieliť všetkých ženatých mužov vo veku 25–30 rokov, ktorý hovoria po anglicky a vyštudovali pedagogiku, nie je to žiaden problém.

Šírka cielenia

Množstvo potenciálnych zákazníkov na sociálnej sieti Facebook je viac než 1,2 milióna a to len Slovákov.

Nemusíte mať webovú stránku

Na Facebooku sa dajú propagovať aj Facebook fanpages, teda fanušikovské skupiny.

Možnosť výberu CPC alebo CPM

V prípade Facebooku máte na výber, ako chcete platiť za svoju kampaň. Na výber máte možnosť CPC (cena za klik) a teda budete platiť za každé jedno kliknutie. V prípade CPM (cena za tisíc zobrazení) budete pre zmenu platiť len za zobrazenia a nie za kliky.